Skolen skal ud i virkeligheden, og virkeligheden skal ind i skolen

Har du lyst til at være en del af skolenivirkeligheden.dk i Slagelse Kommune eller regionalt, – er du meget velkommen til at oprette et tilbud. Dit tilbud skal være relevant i forhold til skolens opgaver og vil naturligt blive kvalificeret inden det kommer på hjemmesiden. Vi glæder os til det kommende samarbejde.

Vær dog opmærksom på følgende:

• Du/I skal være engageret, besidde høj faglighed og kunne formidle til børn og unge.
• Vi beder om en børneattest, hvis tilbuddet betyder, at du/I skal være alene med børnene (http://www.ltk.dk/boerneattester)
• Tilbuddet bør have relevans for dagtilbud eller skole.
• Prismæssigt bør det være tilgængeligt for en skole/dagtilbud.
• Rent praktisk skal du/I være tilgængelige mellem kl. 8.00 – 16.00.
• Du/I skal overholde markedsføringsloven i formidlingen.
• Svar altid på henvendelser inden 48 timer, – så det pædagogiske personale kan komme videre med tilrettelæggelsen.
• Hav en fast kontaktperson.

Ring på 29 34 68 15 eller skriv til mig på Jettb@slagelse.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Slagelse Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud til hjemmesiden eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.