Den Blå Planet – et væld af naturfaglig læring

Den Blå Planet har en række spændende forløbstilbud til folkeskoler og specialskoler eller gruppeordninger. Kig på mulighederne og book forløb på følgende måde:

1. Klik på knappen “Kontakt forløb her”.
  2. Du er nu inde på Den Blå Planets Bookingportal. Klik på “Grundskoler” eller “Special- og modtagerklasser”. Her vil du få adgang til de forskellige undervisningsforløb og kunne booke til en bestemt dato og tid.
  3. Udfyldning af formular: Ved valg af forløb på Den Blå Planets hjemmeside udfylder du formular med informationer. Ved første felt skal du skrive skolenavn og kommune. Det er ikke nødvendigt at udfylde brugerID. Og du skal ikke sætte markering ud for årskort – da Ballerup Kommune har klippekort og har billetterne liggende hos Den Blå Planet.

VIGTIG NÅR I HAR BOOKET: Når I har booket et forløb på Den Blå Planets bookingportal, skal I tage jeres bookingbekræftelse med og vise det til underviser på Den Blå Planet.

Skolebilletter og evt. undervisningsbillet afhentes ved billetsalg. Det er vigtigt I siger, hvilken folkeskole I kommer fra, og at skolebilletter forefindes/skal hentes fysisk fra en Ballerup-pulje ved billetsalg.

Aftalen er mellem Christina Harting, Ballerup Kommune og Gitte, Undervisningsansvarlig på Den Blå Planet.

Vigtigt! Ved udeblivelse opkræves der et udeblivelsesgebyr på 500 kr. som skolen selv betaler.

Biologi
Fysik og kemi
Geografi
Natur og teknologi
Alle forløb er gratis for folkeskolerne i Ballerup Kommune.
2 timer
Den Blå Planet – et væld af naturfaglig læring

Den Blå Planet

ADRESSE:JACOB FORTLINGSVEJ 1,
2770 Kastrup

44222244 og tast 5 for skoletjenesten

skoletjenesten@denblaaplanet.dk

Den Blå Planet Skoletjeneste

Den Blå Planet – Ballerup

Ring på 44 77 28 62 eller skriv til mig på cjh@balk.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Ballerup Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.