Camp Adventure – Klatrepark

Kontakt forløb her

Camp Adventure er placeret i et enestående, kuperet terræn med rigt plante- og dyreliv. Den helt særlige natur på og omkring Camp Adventure gør det oplagt at kombinere en tur på stedet med undervisning om naturen og dens kvaliteter i f.eks idræt, biologi og natur og teknik. Vi har lokaler til rådighed, så en aktiv dag kan kombineres med indendørs faglige elementer.

Tidspunkt
April
Maj
Juni
Juli
August
September
Målgruppe
Lærere & Pædagoger
0. klasse
1. klasse
2. klasse
3. klasse
4. klasse
5. klasse
6. klasse
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Fag
Biologi
Idræt
Natur og teknologi
Max. antal børn
200
Varighed
4
Materialer til forløbet
Betaling
Hvor?

Camp Adventure

Skovtårnsvej 1
4683 Rønnede

Telefonnummer

25364256

Webside

Forløbets hjemmeside

E-mailadresse

ir@campadventure.dk

Kontaktperson
Ida Roed

Rediger forløb

Husk at udfylde en korrekt e-mail adresse
Vi kan ikke behandle din forespørgsel i øjeblikket. Prøv venligst igen.

Såfremt den indtastede e-mail findes i vores system, vil du modtage yderligere information.
Response code:

Thomas Rasmussen
Kontakt Skolen i Virkeligheden
Thomas Rasmussen

Ring på 91 32 58 31 eller skriv til mig på thomas@skolenivirkeligheden.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Skolenivirkeligheden.dk. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, mangler et tilbud, eller hvis du har brug for hjælp til, hvordan du retter i et allerede eksisterende tilbud.

Som ildsjæl hos Skolen i Virkeligheden tilbyder du dit eget forløb til folkeskolebørn, hvor du deler og formidler noget du brænder for. På den måde hjælper du børnene med at få nye oplevelser på skemaet.

Skolenivirkeligheden.dk arbejder på at få et så bredt netværk som muligt, med en masse spændende forløb. Vi er en fælleskommunal portal, der ud over at have egne lokale forløb, deler regionale og landsdækkende forløb. Er I som kommune interesserede i, at få jeres lokale forløb på skolenivirkeligheden.dk, så tag kontakt til os for at høre mere.