

Besøg Flying Tiger of Copenhagen i Haderslev og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Besøg Flying Tiger of Copenhagen i Varde og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Besøg Flying Tiger of Copenhagen i Esbjerg og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Besøg NCC Industry A/S i Kolding og giv dine elever en helhedsforståelse af, hvad asfalt er. I undervisningsforløbet, der er udviklet til Natur/teknologi, får eleverne kendskab til, hvilket materiale asfalt er, hvordan asfalt fremstilles efter specifikke opskrifter, afhængig af hvilken slags vej asfalten skal bruges til, og hvordan asfalt genanvendes.
Besøg NCC Industry A/S i Odense og giv dine elever en helhedsforståelse af, hvad asfalt er. I undervisningsforløbet, der er udviklet til Natur/teknologi, får eleverne kendskab til, hvilket materiale asfalt er, hvordan asfalt fremstilles efter specifikke opskrifter, afhængig af hvilken slags vej asfalten skal bruges til, og hvordan asfalt genanvendes.
Besøg Flying Tiger of Copenhagen i Vejle og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Besøg Flying Tiger of Copenhagen i Kolding og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Besøg Flying Tiger of Copenhagen i Odense City og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Spæncom A/S i Kolding, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger CRH i Brørup, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Svendborg, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Odense, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Tønder, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Sønderborg, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Vojens, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Vejen, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Ribe, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Varde, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Fredericia, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Hvordan producerer man beton, og hvilke former for Kemi er en del af produktionsprocessen? I dette undervisningsforløb lærer eleverne om dele af den kemi, der er forbundet med betonproduktion. De udfører blandt andet forsøg med kalkbrænding, læskning af kalk og carbonatprøve, inden de besøger Unicon i Vejle, hvor de får et indblik i produktionsprocessen.
Gør dine elever klogere på menneskekroppen, og den rejse den er på gennem livet. I forløbet skal klassen besøge Attendo A/S plejehjem i Vonsildhave Kvarteret i Kolding for at få en forståelse for aldring og kroppens udvikling samt møde mennesker, der bor og arbejder på et plejehjem.
Gør dine elever klogere på menneskekroppen, og den rejse den er på gennem livet. I forløbet skal klassen besøge Forenede Cares plejehjem Hiort Lorenzens Plejecenter for at få en forståelse for aldring og kroppens udvikling samt møde mennesker, der bor og arbejder på et plejehjem.
Gør dine elever klogere på menneskekroppen, og den rejse den er på gennem livet. I forløbet skal klassen besøge OK-Fondens plejehjem Betty Sørensen Parken i Vejle for at få en forståelse for aldring og kroppens udvikling samt møde mennesker, der bor og arbejder på et plejehjem.
Besøg Peab Asfalt A/S i Tinglev og giv dine elever en helhedsforståelse af, hvad asfalt er. I undervisningsforløbet, der er udviklet til Natur/teknologi, får eleverne kendskab til, hvilket materiale asfalt er, hvordan asfalt fremstilles efter specifikke opskrifter, afhængig af hvilken slags vej asfalten skal bruges til, og hvordan asfalt genanvendes.
Besøg Munck Asfalt A/S i Aarup og giv dine elever en helhedsforståelse af, hvad asfalt er. I undervisningsforløbet, der er udviklet til Natur/teknologi, får eleverne kendskab til, hvilket materiale asfalt er, hvordan asfalt fremstilles efter specifikke opskrifter, afhængig af hvilken slags vej asfalten skal bruges til, og hvordan asfalt genanvendes.
Besøg Munck Asfalt A/S i Langeskov og giv dine elever en helhedsforståelse af, hvad asfalt er. I undervisningsforløbet, der er udviklet til Natur/teknologi, får eleverne kendskab til, hvilket materiale asfalt er, hvordan asfalt fremstilles efter specifikke opskrifter, afhængig af hvilken slags vej asfalten skal bruges til, og hvordan asfalt genanvendes.
Besøg ARKIL A/S i Vojens og giv dine elever en helhedsforståelse af, hvad asfalt er. I undervisningsforløbet, der er udviklet til Natur/teknologi, får eleverne kendskab til, hvilket materiale asfalt er, hvordan asfalt fremstilles efter specifikke opskrifter, afhængig af hvilken slags vej asfalten skal bruges til, og hvordan asfalt genanvendes.
Besøg Solar i Vejle og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Besøg Solar i Odense og lær, hvordan butikken arbejder med salg, tilbud og priser. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne få et indblik i, hvordan man bruger matematik til at drive en butik og sælge varer. Eleverne træner gennem forløbet regning med naturlige tal og matematiske forklaringer.
Oplev hvordan man arbejder med teknologi og kodning hos Jeros. I dette undervisningsforløb til Natur/teknologi, vil eleverne lære simpel kodning og få en forståelse for, hvordan teknologi virker. Eleverne lærer, hvordan en proces kan nedbrydes til flere trin, og at computere gør præcis det, man koder dem til. Som en del af forløbet bruger eleverne deres mikrocomputer til selv at kode (der anvendes Ultra:bit, som er udleveret gennem DR’s stort anlagte projekt Ultra:bit).
Oplev hvordan man arbejder med teknologi og kodning hos Senmatic. I dette undervisningsforløb til Natur/teknologi, vil eleverne lære simpel kodning og få en forståelse for, hvordan teknologi virker. Eleverne lærer, hvordan en proces kan nedbrydes til flere trin, og at computere gør præcis det, man koder dem til. Som en del af forløbet bruger eleverne deres mikrocomputer til selv at kode (der anvendes Ultra:bit, som er udleveret gennem DR’s stort anlagte projekt Ultra:bit).
Oplev, hvordan man arbejder med teknologi og kodning hos Hesehus A/S. I dette undervisningsforløb til Natur/teknologi, vil eleverne lære simpel kodning og få en forståelse for, hvordan teknologi virker. Eleverne lærer, hvordan en proces kan nedbrydes til flere trin, og at computere gør præcis det, man koder dem til. Som en del af forløbet bruger eleverne deres mikrocomputer til selv at kode (der anvendes Ultra:bit, som er udleveret gennem DR’s stort anlagte projekt Ultra:bit).