Besøg Unipak i Galten. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.
Besøg AC Hydraulics i Viborg. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.
Besøg Bilka i Holstebro, og giv dine elever et sjovt indblik i, hvordan en butik som Bilka arbejder med blandt andet stikprøver og daglig egenkontrol – for at sikre kvaliteten i deres arbejde, så produkterne lever op til Fødevarestyrelsens retningslinjer.
Besøg Formkon i Skive. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.
Besøg Ragner i Hornslet. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.
Besøg CNC products i Odder. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.
Hvordan bruger Føtex Horsens data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Besøg OK-snacks i Ejstrupholm, og giv dine elever et sjovt indblik i, hvordan danske fødevarevirksomheder arbejder med blandt andet stikprøver og daglig egenkontrol – for at sikre kvaliteten i deres arbejde, så produkterne lever op til Fødevarestyrelsens retningslinjer.
Besøg Bang & Olufsen i Struer. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.
Hvordan bruger Bilka Holstebro data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Ikast data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Holme data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Bilka Tilst data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Bilka Randers data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
OBS: Bilka Herning tager kun imod elever fra 9. klasse
Hvordan bruger Bilka Herning data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Mariagervej data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Dytmærsken data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Viborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Skæring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Silkeborg Torvet data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Skejby data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Ebeltoft data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Bilka Horsens data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Besøg Nymark & Fogh Teknik i Grenaa. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.
Besøg Envases Europe i Skive. Her får dine elever et unikt indblik i, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne.