Loading…

Her er alle 265 forløb

  • abstract-agriculture-background-beautiful

    SIKKEN SOLSIKKE 2.-3. KLASSE

    Målet med forløbet er, at eleverne ved læsning af instruktion på en pose med solsikkefrø forstår og bliver i stand til at udføre en korrekt såning af frøet. Herudover skal eleverne kunne overskue den langsigtede proces fra frø, plantning, udplantning og høst og måling af solsikken.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    • 2. klasse
    • 3. klasse
    Mere info og kontakt
  • 300x250-pengeuge2020

    Pengeuge

    Formålet med Pengeugen er at højne børn og unges finansielle forståelse gennem undervisning i privatøkonomi. Finans Danmark står bag initiativet, og har bedt Danmarks Matematiklærerforening om at udarbejde det officielle undervisningsmateriale.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    • 7. klasse
    • 8. klasse
    • 9. klasse
    Mere info og kontakt
  • unavngivet

    Hospice på Skoleskemaet

    Vi inviterer skoleklasser til at besøge os på Hospice Djursland. Vi vil gerne tale med jeres elever om nogle af de emner, andre helst undgår at tale med dem om: uhelbredelig sygdom og livskvalitet; livet på hospice; døden; sorg samt etiske dilemmaer ved livets afslutning.  

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    • 8. klasse
    • 9. klasse
    Mere info og kontakt
  • cowi.jpeg

    Bæredygtigt byggeri gennem matematik

    Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed COWI i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    Mere info og kontakt
  • søren jensen logo.jpg

    Bæredygtigt byggeri gennem matematik

    Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Søren Jensen i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    Mere info og kontakt
  • Oluf Jørgensen logo.jpg

    Bæredygtigt byggeri gennem matematik

    Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Oluf Jørgensen A/S i Horsens har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    Mere info og kontakt
  • Oluf Jørgensen logo.jpg

    Bæredygtigt byggeri gennem matematik

    Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Oluf Jørgensen A/S i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    Mere info og kontakt
  • ramboll-logo.jpg

    Bæredygtigt byggeri gennem matematik

    Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    Mere info og kontakt
  • ramboll-logo.jpg

    Bæredygtigt byggeri gennem matematik

    Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Herning har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    Mere info og kontakt
  • ramboll-logo.jpg

    Bæredygtigt byggeri gennem matematik

    Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Viborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

    GRATIS FORLØB

    Forløb i anden kommune

    Målgruppe
    Mere info og kontakt