Interaktionsdesign
Undervisningsforløbet består af undervisning på gymnasiet, et virksomhedsbesøg hos Homerunner i Nørresundby og undervisning på gymnasiet igen. Det giver eleverne et indtryk af, hvordan digitale kompetencer anvendes ude i erhvervslivet. Forløbet er udviklet, så det opfylder en række faglige mål i informatik. Samtidig opnår eleverne karrierelæring.
Et virksomhedsbesøg varer omkring 1,5 time. Du kan finde forslag til forløbet og besøgets indhold i lærervejledningen.
Tidspunkt
Målgruppe
Fag
Læringsmål
Læringsmål fremgår af lærerguiden.
Til virksomheden
Hvor?
Homerunner, Nørresundby
Stigsborgvej 60, 4. Th.
9400 Nørresundby
E-mailadresse
Kontaktperson
Kontakt Åben Virksomhed for at aftale et besøg:
Charlotte Waltz
Gymnasiekonsulent
29 20 02 37
cwa@da.dk