

Hvordan bruger Matas Skagen data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Flying Tiger of Copenhagen i Aalborg City data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Flying Tiger of Copenhagen i Hjørring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Få besøg af en el-installatør fra Michael Wulff, der sammen med eleverne vil gennemgå skolens elforbrug. Eleverne vil lære om klimavenlige bygninger, blive klogere på hvordan jeres skole kan blive mere energirigtig og få indblik i, hvordan elinstallationer bidrager til at nedbringe udledningen af CO2. Undervisningsforløbet kan bruges i fysik/kemi, geografi og biologi.
Lær dine elever grundlæggende kemi om grundstoffer, syrer/baser og reaktioner og tag klassen med ud på virksomheden Nopa Nordic i Hobro, så de kan opleve, hvordan det de lærer i fysik/kemi bruges i virkeligheden, og hvilke hensyn der tages for at beskytte miljøet.
Lær dine elever grundlæggende kemi om grundstoffer, syrer/baser og reaktioner og tag klassen med ud på virksomheden Hydro-X A/S i Hjallerup, så de kan opleve, hvordan det de lærer i fysik/kemi bruges i virkeligheden, og hvilke hensyn der tages for at beskytte miljøet.
Hvordan bruger Bilka Skalborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Kom og besøg Fynbo A/S og oplev, hvordan de bruger stikprøver for at sikre kvaliteten af fødevarer. I dette undervisningsforløb til matematik vil eleverne arbejde med deskriptiv matematik og lære, hvordan man kan beskrive en datamængde i en undersøgelse ved hjælp af statistiske deskriptorer.
Hvordan bruger Føtex Brønderslev data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex i Nørresundby data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Thisted data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Hjørring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Slotsgade Aalborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Matas i Hjørring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Matas i Aalborg St. Center data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Sport24 Outlet i Thisted data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Klassen arbejder med robotteknologi og besøger Intego A/S med fokus på, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne. Eleverne analyserer produktionsprocesser og opnår forståelse for både udfordringerne og mulighederne ved automatisering. Forløbet lever op til faglige mål for fysik/kemi i 7. klasse.
Klassen arbejder med robotteknologi og besøger Hagens Fjedre A/S med fokus på, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne. Eleverne analyserer produktionsprocesser og opnår forståelse for både udfordringerne og mulighederne ved automatisering. Forløbet lever op til faglige mål for fysik/kemi i 7. klasse.
Klassen arbejder med robotteknologi og besøger Scaniro A/S med fokus på, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne. Eleverne analyserer produktionsprocesser og opnår forståelse for både udfordringerne og mulighederne ved automatisering. Forløbet lever op til faglige mål for fysik/kemi i 7. klasse.
Klassen arbejder med robotteknologi og besøger NS System A/S med fokus på, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne. Eleverne analyserer produktionsprocesser og opnår forståelse for både udfordringerne og mulighederne ved automatisering. Forløbet lever op til faglige mål for fysik/kemi i 7. klasse.
Klassen arbejder med robotteknologi og besøger Man Energy Solutions i Frederikshavn med fokus på, hvordan virksomheden arbejder med robotteknologi og automatisering som et bærende element i arbejdsprocesserne. Eleverne analyserer produktionsprocesser og opnår forståelse for både udfordringerne og mulighederne ved automatisering. Forløbet lever op til faglige mål for fysik/kemi i 7. klasse.