Trivsel i Naturen: Heste, Æsler og vild natur på Flyvestation Værløse

Forløbet Trivsel i Naturen: Heste, Æsler og vild natur på Flyvestation Værløse kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Oplev en dag som NaturTalenter med heste og æsler på Flyvestation Værløse, der er skræddersyet til både almen- og specialklasser samt gruppeordninger. Denne unikke oplevelse giver eleverne mulighed for at komme helt tæt på dyrene, lære om deres adfærd og pleje, og nyde en inspirerende dag i naturen.

På denne dag vil eleverne få mulighed for at gå ture med heste og æsler i de smukke omgivelser på flyvestationen. De vil lære om dyrenes natur og deres rolle i økosystemet, hvilket kan styrke deres forståelse og respekt for naturen og dens beboere.

Udover den fysiske aktivitet og den direkte kontakt med dyrene, lægger vi vægt på at skabe et miljø, hvor eleverne kan trives og lære i fællesskab. Aktiviteterne er designet til at fremme samarbejde, kommunikation og sociale færdigheder, hvilket er særligt gavnligt for både almen- og specialklasser.

Eleverne vil blive guidet gennem dagen af erfarne instruktører, der sikrer, at alle føler sig trygge og får mest muligt ud af oplevelsen. Denne dag i naturen kombinerer leg og læring på en måde, der engagerer og inspirerer eleverne, og efterlader dem med nye indsigter og gode minder.

Kom og oplev, hvordan trivsel og læring kan gå hånd i hånd i naturens fantastiske rammer på Flyvestation Værløse.

Januar
Februar
Marts
Maj
August
December
Børnehaver & Dagtilbud
Lærere & Pædagoger
Biologi
Elevernes alsidige udvikling
Idræt
Natur og teknologi
28 ved max antal 2 facilitatorer
3 timer

På flyvestation Værløse

Ved Cafeen shelter 214 mødes vi.
3500 Værløse

nrughw@gmail.com

Nanna Rugh Wrangel

Nanna Rugh Wrangel uddannet speciallærer og pædagog. Spejder og spejderleder gennem 30 år og stifter af udeskoleprojektet NaturTalenterne.