Arken – “Jeg er ild og vand” – Ursula Reuter Christiansen

Udstillingen “Jeg er ild og vand” af Ursula Reuter Christiansen tager os med ind i et sansemættet univers, hvor skønhed og grusomhed, lys og mørke går hånd i hånd.

I et undervisningsforløb sættes udstillingens seks rum i samspil med vores følelser og virkelighedsopfattelser. Blikket og kroppen omsluttes af værkernes kraft og gennem dialog, performative øvelser og kreative og fordybende ophold undervejs undersøger vi sammen, hvordan vi forstår verden og os selv – og måske endda lader nye betydninger og oplevelser dukke frem.

Forløbet tilpasses målgruppens alder og forudsætninger.

Booking: Klik på “Kontakt forløb her”. Her udfyldes et bookingsite på Arkens hjemmeside med jeres informationer. Åben Skole i Ballerup har en aftale med Arken om betaling af et antal undervisningsforløb. Derfor er det vigtigt, at der under “Betalingstype” vælges Betal på dagen og under “Evt. kommentar” skrives Ballerup-aftale. Herefter sendes faktura til Åben Skole Ballerup.

Udstillingen foregår i perioden 03.09.24-03.01.25

Billedkunst
Elevernes alsidige udvikling
Gratis for alle folkeskoler i Ballerup kommune. Ballerup Kommune har indgået en aftale med kunstmuseet Arken om køb af et antal undervisningsforløb.
30 elever
1½ time

ARKEN Museum for Samtidskunst

Skovvej 100,
2635 Ishøj

tue.lokkegaard@arken.dk

Tue Løkkegaard

Kunstformidler & projektleder

Arken

Ring på 44 77 28 62 eller skriv til mig på cjh@balk.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Ballerup Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.