Oplev projekt DanseDrømme i forestillingen “KÆRLIGHED” i Skuespillerhuset.

Forløbet Oplev projekt DanseDrømme i forestillingen “KÆRLIGHED” i Skuespillerhuset. kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Projekt DanseDrømme opfører forestillingen KÆRLIGHED d. 15. og 16. august kl. 10 og kl. 12 på Det Kongelige Teater / Skuespilhuset

Det meget roste og bæredygtige Projekt DanseDrømme gennemføres på 10. år. Projektet høster stor anerkendelse for sin høje kvalitet, dels som et talentudviklende projekt for unge og for den endelige forestillings kunstnerisk høje niveau.

Praktisk:

Målgruppe: 9. årgang.

Sted: Forestillingen “Kærlighed” opleves i Skuespillerhuset, Nationalscenen den 15. og den 16. august kl. 10 og kl.12.

Booking: Ved booking bedes I skrive i formularen hvilken dag og tidspunkt for forestillingen i august, der passer jer bedst.

Booking af billetter til forestillingen “Kærlighed” er gratis for folkeskoler i Ballerup Kommune.

Marts
August
Idræt
Booking af billetter til forestillingen "Kærlighed" samt workshop forinden er gratis for folkeskoler i Ballerup Kommune. Kommunes Åben Skole har indgået en aftale med Projekt DanseDrømme om køb af billetter.
Oplev projekt DanseDrømme i forestillingen “KÆRLIGHED” i Skuespillerhuset.

Skuespillerhuset og på jeres skole

Sankt Annæ Pl. 36,
1250 København K