Planetarium – Indskoling undervisningstilbud

Et besøg i Planetarium med 0.-3. klasse egner sig glimrende til en emneuge om solsystemet eller vores egen måne.

I vores tilbud arbejder vi med de nære fortællinger om vores eget solsystem og hvordan stofferne som eleverne er lavet af, stammer fra universet.

Læs mere om de enkelte forløbstilbud på deres hjemmeside, når du booker direkte fra denne side.

Booking
Bookingknappen sender dig videre til en oversigt af tilbud og skoleforløb. Klik på det enkelte tilbud og udfyld formular.

Natur og teknologi
Gratis for alle folkeskoler i Ballerup Kommune. Der er indgået en aftale mellem Ballerup Kommune og Planetarium
2 timer

Planetarium