Det Kgl. Teater præsenterer Frede Stærs “Postyrium” i uge 39.

Kom og oplev Det Kongelige Teaters fantastiske mobile børneunivers ’Postyrium’ lige bag ved Ballerup Rådhus ved Damgårdsparken.

Det Kongelige Teaters Postyrium er en eventyrlig verden. Det er ikke en udstilling. Det er ikke en forestilling. Det er en helt særlig teaterlegeplads.
To værter fra Det Kongelige Teater står parat til at tage imod og introducerer børnene i teatrets verden igennem en lille fortælling. Bagefter kan børnene selv gå på opdagelse i Postyrium. Her får børnene lov at lege teater med alverdens skøre rekvisitter, farvestrålende kostumer, flotte instrumenter og deres helt egen fantasi. I hverdagene er børnehavebørn og skoleelever på forhånd booket ind om formiddagen og om eftermiddagen og i weekenden er Postyrium åbent for familier.
Postyrium består af 3 containere opstillet i en hestesko. Der er gratis adgang for alle.
Anbefales fra 4 -10 år.

Det er muligt at besøge Postyrium tirsdag – fredag i uge 39. Hvert besøg varer i 45 min. og I kan vælge i tidsrummet 9.00-13.00.

Booking:

I booker en dag og tidspunkt, hvor jeres stue/klasse kommer forbi dette fantastiske teaterunivers. Klik på “Kontakt forløb her” og udfyld formularen med kontaktinformationer og ønske om dag og tidspunkt. I modtager en bekræftelse på mulig dag og tid.

Aflysning: Hvis der er behov for aflysning, skal det ske senest 7 dage inden aftalte dag. På denne måde er der mulighed for, at en anden gruppe børn på venteliste kan deltage.

Sted og praktisk info:

Postyrium ligger på p-pladsen bag ved Ballerup Rådhus. Det anbefales at gå/cykle gennem Damgårdsparken (hensyn til trafiksikkerhed), og parkere på p-pladsen. Alternativ kan man også cykle forbi Sundhedshuset og køre op til p-pladsen. Der er skilte ud fra Hold-An Vej og i Damgårdsparken. Se placering af det røde kryds på kortet i billedet herunder. Der er Postyrium placeret.

Elevernes alsidige udvikling
Sproglig udvikling
Forløbet er gratis
35 børn (hvis der er to klasser med elevantal inden for 35 er det også muligt).
45 min.
Det Kgl. Teater præsenterer Frede Stærs “Postyrium” i uge 39.

P-Plads bag ved Rådhuset ved siden af Damgårdsparken

Hold-An Vej 5
2750 Ballerup

Besøg webside

cjh@balk.dk

Christina Harting

Udviklingskonsulent

Ballerup Kommune

Ring på 44 77 28 62 eller skriv til mig på cjh@balk.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Ballerup Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.