Vintersjov med vikingerne fra Trelleborg

Kort om dagens program
Børnene bliver introduceret til vikingernes vinter. Her ser vi på, hvad vikingerne spiste, hvad de fik tiden til at gå med.
ugin og Munin skal have hjælp til at udruge deres unger. I denne leg, bliver børnene forvandlet til ravne med specielle ravnehamme. Nu skal de flyve rundt i verden og samle rede materiale, bygge rede, samle mad og udruge deres unger.
Dagen afsluttes med klip af Hugin og Munin figurer.

Børnehaver & Dagtilbud
Billedkunst
Kristendomskundskab
500kr. 2 forløb samme dag 800kr og 3 forløb samme dag 1150kr
1½t.
Betaling

På jeres skole eller daginstitution

41206391

trelbook@natmus.dk

Glad vikingedreng ser efter Hugin oh Munin

Ring på 29 34 68 15 eller skriv til mig på Jettb@slagelse.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Slagelse Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud til hjemmesiden eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.