Åben Skole Partnerskabspuljen

Forløbet Åben Skole Partnerskabspuljen kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Søg om tilskud til opstart af Åben Skole idrætspartnerskaber.

Puljen henvender sig til folkeskoler, idrætsforeninger og andre lokale aktører, som brænder for at igangsætte undervisningsforløb i folkeskolen, som understøtter de fælles mål for undervisningen.

Formålet med puljen er at understøtte og løfte Åben Skole idrætspartnerskaberne i Slagelse kommune.

Hvem kan få tilskud?

• Foreninger og andre lokalt forankrede aktører, som ønsker at igangsætte tværgående samarbejder med folkeskoler i vores kommune.
  • Folkeskoler, som ønsker at starte partnerskaber op med idrætsforeningslivet mv.

Hvad kan du fx få tilskud til?

• Betaling af undervisningshonorar til foreningsinstruktører/-trænere
  • Nødvendigt indkøb af ekstra idrætsudstyr til undervisningen, fx hockeystokke og måtter.

Du får kun tilskud, hvis dit Åben Skole undervisningsforløb består af minimum 3 foreningsbesøg.

Hvad kan du ikke få tilskud til?

• Enkeltstående skoleevents
  • Kommercielle formål
  • Arrangementer og aktiviteter, hvor overskuddet går til velgørende formål
  • Arrangementer uden for vores kommunes grænser
  • Projekter/aktiviteter, der allerede er afsluttet/afholdt
  • Mad og drikke
  • Kontorhold
  • Ophold, rejser og deltagelse i mesterskaber, træningslejre mv.
  • Præmier, pokaler, medaljer, gaver osv.
  • Tøj og personligt udstyr

Ønsker du mere viden omkring ansøgningsprocessen eller har spørgsmål kan du læse meget mere på vores hjemmeside. Linket til hjemmesiden finder du i kolonnen til højre.

Lærere & Pædagoger
Fagpersoner
Idræt

Besøg webside

julnyreu@slagelse.dk

Julie Nygaard Reuter

Konsulent, Slagelse Kommune

Ring på 29 34 68 15 eller skriv til mig på Jettb@slagelse.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Slagelse Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud til hjemmesiden eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.