Prøv både løb, spring og kast med Slagelse Atletik DELTA

Forløbet Prøv både løb, spring og kast med Slagelse Atletik DELTA kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Slagelse Atletik DELTA tilbyder et atletikundervisningsforløb med både løb, spring og kast.

Forløbet vil være baseret på det samme indhold, som vi træner med børn og unge i klubben hver træningsaften i ugens løb.
Vi er 3 trænere, der efterhånden har et langt livs erfaringer indenfor atletik og andre sportsgrene, og vi er alle aktive i DELTA. Vi har ganske enkelt et ønske om at dele vores erfaringer med skoleungdommen.

Vi kan tilbyde et partnerskabsforløb af 3 undervisningsgange pr. forløb som et naturligt sted at starte. Varigheden pr. undervisningsgang vil være ca. 1,5 – 2 timer.
Primært fra 6. klasse og ældre, men lad os tale om det.
Vi har mulighed for at møde med 2 trænere til enkelte undervisningsgange, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.

Sommerhalvåret og udendørs undervisning er det primære, men hvis elever ønsker en udvidet træning sammen med DELTAs unge atleter, er vi gode til at introducere nye på holdet, også for et prøveforløb.

Hvor:
Undervisningen kan foregå både på skolen og på Slagelse Atletikstadion. Det sidste forudsætter dog lidt forberedelse, så vi sikrer os, at Stadion er ledig.
Stadionet bruges af flere foreninger – men vi skal nok finde plads så eleverne oplever stadion.

Før opstarten af et forløb med jer vil det være at foretrække, at vi må komme og opleve skolen og en undervisningstime med læreren. Dette også for at se skolens faciliteter og redskaber. Herudfra planlægges vore forløb i et samarbejde med læreren.

Idræt
En normal klasse med ca. 25 elever
3 undervisningsgange à 1,5-2 timers varighed

På jeres skole eller Slagelse atletikstadion

Nørrevangstorvet
4200 Slagelse

perronnowa@gmail.com

Per Rønnov

Yderligere kontaktpersoner:

Jørgen Randlev Madsen
Tlf: 26391526
Mail: jrm@vestnet.dk

Ring på 29 34 68 15 eller skriv til mig på Jettb@slagelse.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Slagelse Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud til hjemmesiden eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.