Broadway kommer til Ballerup – SHREK the Musical

Udskolingen har nu den unikke mulighed for at komme i teateret til et brag af en musical – fyldt med humor, sang, dans og eventyrvæsner. Åben Skole i Ballerup har købt skolebilletter til udskolingen til to datoer.

Intertekstualitet, eventyr, fordybelsesområder i dansk… Shrek er inspiration til det hele i udskolingen

Shrek er fyldt med eventyr og intertekstualitet. Her møder eleverne Pinocchio, De 7 dværge, Rødhætte, De tre grise, Peter Pan og mange flere. Alle sammen flettet ind i historien om Trolden Shrek, Prinsesse Fiona, Æsel og Grev Farquaad.
Så overvejer du at opgive “Eventyr” til eksamen – eller måske “Romantikkens tekster”, så er en tur i Baltoppen LIVE og Teatergruppens KLIMAs opsætning af Shrek helt perfekt.
Tag din udskolingsklasse med i Baltoppen og se musicalen “Shrek”. Giv eleverne en spektakulær oplevelse, hvor musik, sang og dans fylder rummet i en morsom og varmhjertet fortælling, hvor almenmenneskelige temaer bliver sat i spil.
At gå i teateret sammen styrker fællesskabet og giver mulighed for nye perspektiver og refleksion i en tid, hvor mange unge er vant til at blive underholdt gennem en skærm.
Teateroplevelser er vigtige, fordi de foregår i nuet og handler om følelser, der bliver gjort levende lige for øjnene af os.

Mulige datoer og tider: Onsdag den 25. september kl. 12.30 samt onsdag den 2. oktober kl. 12.30 (klassen møder op kl. 12.10 på Baltoppen LIVE).

Der er begrænset antal billetter, og der bookes ud fra “først til mølle”.

Booking:

Book skolebilletter til din klasse via udfyldning af formularen (klik på “Kontakt forløb her”). De bookede billetter er bindende for din klasse.

Hvis der er behov for aflysning, skal det ske senest 7 dage inden forestillingen. På denne måde er der mulighed for, at en skole på venteliste kan deltage. I tilfælde af at skole ikke har meldt afbud senest 7 dage inden besøgets start, dækker skole for den fulde pris for forløbet. Dette gælder uanset om det drejer sig om sygdom, for sen aflysning eller andre uforudsigelige begivenheder.

Det er gratis for folkeskolernes udskolingsklasser i Ballerup Kommune. Åben Skole i Ballerup Kommune har indgået en aftale med teatergruppen KLIMA om køb af et antal billetter på de to givende datoer.

Baltoppen LIVE

Baltorpvej 20,