Lån affaldssnappere og materiale

Skal jeres klasse arbejde med affald? Og vil det være en ide at klassen indsamler affald i nærområdet, eller supplere undervisningen med indsamling af affald? Skal jeres elever lærer noget om forståelse af samspillet mellem menneske og natur? Så har Pædagogisk Center affaldssnappere samt tilhørende undervisningsmateriale til lån for både indskoling, mellemtrin og udskoling.

Lær eleverne om ansvarlighed over for miljøet og handling i forhold til bæredygtig udvikling, hvor eleverne kan blive endnu mere bevidste om, hvordan vi affaldssorterer korrekt i stedet for at smide det i naturen.

Til lånesættet er der undervisningsmateriale samt inspiration til aktiviteter, og materialer om forskelligt affald.

Affaldssnappere og materiale leveres af Pædagogisk Center til jeres skole.

Biologi
Fysik og kemi
Geografi
Natur og teknologi

På jeres skole. Indsamlingsgrej og materiale leveres af Pædagogisk Center til jeres skole.

rja@balk.dk

Richard Jacobsen