ENIGMA – museet for post, tele og kommunikation.

Forløbet ENIGMA – museet for post, tele og kommunikation. kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

ENIGMA er et spændende museum for post, tele og kommunikation, hvor eleverne kommer tæt på kommunikationens historie gennem tiden, hvor de direkte bliver involveret i forskellige opgaver og udfordringer, som de sammen skal arbejde problemløsende med. I de større klasser står eleverne over for forskellige kommunikations-dilemmaer, som de skal forholde sig refleksiv til, og prøve at løse med teknologier. Og oplev de særlige udstillinger om AI, Fake news, historiens små og store opfindelser samt en sjov og eksperimenterende legeplads til de mindre klasser.

Læse mere om undervisningstilbuddene til:

Indskoling: https://www.enigma.dk/laer/dagtilbud-og-indskoling

Mellemtrin: https://www.enigma.dk/laer/mellemtrin

Udskoling: https://www.enigma.dk/laer/udskoling-og-ungdomsuddannelser

BOOKING: Klik på “Kontakt forløb her” og udfyld formularen med det ønskede forløb og øvrige kontaktinformationer. Herefter kontakter museet dig for nærmere aftale om dato og tid.

Afbestilling, afbud og handelsbetingelser
Aflysningsregler:
Aflysning af booket undervisning foretages ved at kontakte mdd@enigma.dk eller på tlf. 3341 0900. Aflysning skal ske senest 7 dage inden besøget. I tilfælde af at skole eller dagtilbud ikke har meldt afbud senest 7 dage inden besøgets start, dækker skole for den fulde pris for forløbet. Dette gælder uanset om det drejer sig om sygdom, for sen aflysning eller andre uforudsigelige begivenheder.

Hvis skole kommer for sent:
Skole og dagtilbud kan ikke forvente at modtage et forløb i sin fulde længde, hvis disse kommer for sent – uanset årsag.

It og medier
Natur og teknologi
Samfundsfag
Tilbuddet er gratis for alle folkeskoler i Ballerup Kommune. Der er indgået en aftale mellem Ballerup Kommune og ENIGMA.
2½ - 4 timer

ENIGMA - museet for post, tele og kommunikation

Øster Allé 3
2100 København Ø