Copenhagen Phil – Open orchestra

Copenhagen Phil ønsker at præsentere jeres elever for den klassiske musik og de helt store følelser, musikken rummer. Vores vært, skuespiller Anders Manley, guider på medrivende vis eleverne gennem de allerstørste symfoniske værker og introducerer alle instrumenterne og historien bag musikken. Ved koncerten vil eleverne opleve Copenhagen Phils formidlingsformat Open Orchestra. Her kan jeres elever gå frit gå rundt midt inde i orkestret, mens musikerne spiller.

Inden skolekoncerten vil 2-6 musikere besøge eleverne på skolen og fortælle om deres instrumenter og om livet som musiker. Ensemblebesøgene finder sted den 28.-30. april samt 2. maj 2025 i tidsrummet 9–14 på jeres skole og varer maksimalt 45 minutter. Dato for ensemblebesøg og koncert udbydes efter først-til-mølle-princippet. Den præcise dato oplyses efter endt tilmelding.

NB. Tilmeldingsfrist 6. december kl. 12

For yderligere spørgsmål kontakt billet- og publikumskoordinator Julie Hasseris:
skoler@copenhagenphil.dk / tlf. 2461 1141

Elevernes alsidige udvikling
Copenhagen Phil – Open orchestra

Baltoppen LIVE og på jeres skole

Skolekoncert på Baltoppen LIVE (Baltorpvej 20, 2750 Ballerup). Ensemblebesøg på skolen.
2750 Ballerup

21193327

jcla@balk.dk

Julie Hasseris

Billet- og publikumskoordinator hos Copenhagen Phil.