Cirkusprojekt med Det Flyvende Kuffertcirkus

Forløbet Cirkusprojekt med Det Flyvende Kuffertcirkus kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Når Søren fra Det Flyvende Kuffertcirkus ankommer til skolen er bilen pakket til bristepunktet med cirkusgrej. I løbet af de første timer bliver grejet pakket ud og introduceret.

Vi skal arbejde med akrobatik, jonglering, stylter, balance, ethjulede cykler og meget andet. Det hele skal jo gerne ende med en spændende forestilling, så de modigste skal også prøve at ligge på spidse søm, gå på knust glas og måske sidde i en sværdkasse.

De mange forskellige discipliner tilpasses aldersgruppen, så alle får succes, men selv de dygtigste også får sved på panden.

Søren har selv optrådt med gøgl og cirkus i mere end 30 år, og er en af landet mest erfarne cirkusformidlere… men han er også en gammel pædagog, der både kender til børneliv, og ved hvad der skal til for at styre projektet sikkert i mål.

Læs om Sørens erfaringer med at lave cirkus i coronatid her: https://kuffertcirkus.dk/cirkusprojekt-i-coronatid/

Prisen er vejledene og afhænger af projektets størrelse, tid på året osv. Vi elsker at få ting til at lykkes og skal nok finde en løsning.

Billedkunst
Elevernes alsidige udvikling
Idræt
6.000 kr pr. dag alt inkl. 3.500 kr. for ekstra sammenhængende dage
Fra en time til en uge

På jeres skole

post@kuffertcirkus.dk

Søren Visby er den ene hjernehalvdel af Det Flyvende Kuffertcirkus

Kontakt i Fredensborg kommune

Ring på 91 32 58 31 eller skriv til mig på thras@fredensborg.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Fredensborg Kommunes Skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, mangler et tilbud, eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.