Danseforestilling med Motionhouse

Eleverne oplever forestillingen Hidden af kompagniet Motionhouse, når Kulturtjenesten i samarbejde med Baltoppen LIVE viderefører konceptet Baltoppen MOVES, hvis formål er at bringe udskolingselever helt tæt på sublimt fysisk teater.

Forestillingen Hidden handler om menneskehedens fælles udfordringer i en stadig mere opdelt verden. En uforglemmelig oplevelse med kraftfuldt akrobatisk danseteater i kombination med tryllebindende videoprojektioner, et fantastisk soundtrack og en unik scenografi.
I de seneste år har britiske Motionhouse bjergtaget Baltoppen LIVEs publikum med de spektakulære værker Broken (2015), Scattered (2016), Charge (2018), Nobody (2021) og familieshowet Starchitects (2023).Hidden, der har UK-premiere i februar 2025, ligger æstetisk i forlængelse af Nobody.
Forestillingen spiller på Baltoppen LIVE torsdag d. 10. april 2025 kl. 13.00 – 14.15.

Det med småt
Forestilling er gratis for Ballerup Kommunes folkeskoler. En klassebestilling kan afbestilles senest 1. februar 2025. Herefter opkræves et gebyr på 500 kr. pr. udebleven klasse.

FORESTILLING BOOKES VIA DETTE LINK (husk at booke til det samlede antal elever og lærere): https://ballerup-intern.nemtilmeld.dk/2805/

Elevernes alsidige udvikling
Idræt