Jongleringsworkshop og forestilling med finske artister

Eleverne får en workshop med finske jongleringseksperter og oplever forestillingen Meanwhile, når Kulturtjenesten i samarbejde med Baltoppen LIVE viderefører konceptet Baltoppen MOVES, hvis formål er at bringe udskolingselever helt tæt på sublimt fysisk teater.

Forestillingen Meanwhile, skabt af det finske kompagni Nuua Company, kombinerer visuel komedie med jonglering, trylleri og akrobatik og gør grin med alle de meningsløse måder, mennesket kan bruge sin tid.
Forestilling spiller på Baltoppen LIVE onsdag d. 6. november 2024 kl. 13.00 – 14.05.

Om workshoppen
De to artister fra forestillingen træner eleverne i forskellige jongleringsteknikker. Undervisningssproget er engelsk.
Workshoppen afvikles på Baltoppen LIVE, i Teatergruppen Klimas teatersal, følgende datoer:
Mandag d. 4. november 2024 kl. 9.00 – 10.00
Tirsdag d. 5. november 2024 kl. 10.00 – 11.00
Tirsdag d. 5. november 2024 kl. 11.15 – 12.15
Ved tilmelding til forestillingen ønskes to datoer/tidsrum til workshop. Workshop-tiderne fordeles midt september.

Det med småt
Workshop og forestilling er gratis for Ballerup Kommunes folkeskoler og er sammenhængende (det er altså ikke muligt blot at reservere billetter til forestillingen uafhængig af en workshop). En klassebestilling kan afbestilles senest 20. september 2024 via mail til ara2@balk.dk. Herefter opkræves et gebyr på 500 kr. pr. udebleven klasse pr. forestillingen og pr. workshop (i alt 1.000 kr. hvis klassen udebliver fra begge dele).

FORESTILLING OG WORKSHOP BOOKES VIA DETTE LINK (husk at booke til det samlede antal elever og lærere): https://ballerup-intern.nemtilmeld.dk/2803/

Elevernes alsidige udvikling
Engelsk