ZOO’s skoletjeneste på din skole ½ dag

Forløbet ZOO’s skoletjeneste på din skole ½ dag kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Dette oplæg giver dig valgfrihed til det meste. Her kan kombineres flere forskellige oplæg, så det kommer til at passe ind i jeres projektuge – eller som start eller afslutning på flere emner. Der kan laves tværfaglig undervisning eller en særlig udvidet udgave af et specifikt emne som fx evolution, truede dyr eller dyr fra et bestemt sted i verden.

Odense ZOOs Skoletjeneste kommer ud på din skole og dagen kan planlægges præcis til jeres behov og klassetrin.

Du kan sende en forespørgsel om et undervisningsoplæg til Skoletjenesten. Vælg målgruppe og emne på http://www.odensezoo.dk/undervisning/
Et oplæg koster fra 450 kr. Nærmere information om priser og varighed fås under de enkelte beskrivelser af emnerne.

Har du spørgsmål af faglig karakter, så send en mail til vores underviser på lot@odensezoo.dk

Bestil undervisningen i god tid!
Skoletjenesten i ZOO har åbent hele året. Vi har flere end 20 undervisningsoplæg. Oplæg hvor du har mulighed for at koble dine årsplaner og de fælles mål fra faghæfterne i biologi og natur/teknik på zoologiske emner og problemstillinger.

OBS! Undervisning i ZOO kan finde sted fra kl. 8.00 og fremefter.
Da Odense ZOO først åbner indgangen kl. 9 vil skoleklasser, som har bestilt oplæg, blive lukket ind ad en særlig indgang.

Entrèpriser
Vær opmærksom på, at der i forbindelse med undervisning også skal betales entrè. Se priser på http://www.odensezoo.dk/undervisning/ N.B.: Maksimalt 30 elever pr. oplæg.

Biologi
Natur og teknologi
3.400 samt kørsel efter statens takster
Betaling

Odense ZOO

Sdr. Boulevard 306
5000 Odense C

Se mere på vores hjemmeside

zoobooking@odensezoo.dk

Odense ZOOs Skoletjeneste
Fokus på verdens dyr, årsplaner, regnskov, tværfaglighed, evolution og de fælles mål

Thomas Rasmussen
Kontakt Skolen i Virkeligheden
Thomas Rasmussen

Ring på 91 32 58 31 eller skriv til mig på thomas@skolenivirkeligheden.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Skolenivirkeligheden.dk. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, mangler et tilbud, eller hvis du har brug for hjælp til, hvordan du retter i et allerede eksisterende tilbud.