Skolehåndboldens dag

Forløbet Skolehåndboldens dag kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Til skoleledere, lærere og pædagoger

Så er det tid til, at afholde SKOLEHÅNDBOLDENS DAG for alle 3. klasser fra skolerne i Haderslev Kommune.

Dagen arrangeres i et samarbejde mellem Dansk Håndbold Forbund, håndboldforeningerne i Haderslev Kommune og Haderslev Kommune.

Aktiviteterne afvikles i: Haderslev Idrætscenter Tirsdag den 22. august 2023

Udover selve ”Street-Håndbold” kampene, kommer DHF og deres legendariske Håndbold-Karavane på besøg.

Håndbold-Karavanen kommer med fartmåler, Rebounder, agilitybane, ”Landin” m.m. Eleverne vil cirka være i gang i 2 timer.

Ved mange tilmeldinger vil vi dele dagen op, så nogle er på om formiddagen og andre indtil ca. kl. 13.30.

Tilmelding skal ske på mail: hjort@haderslev.dk senest torsdag den 19. maj 2023.

I tilmeldingen bedes I oplyse følgende: – antal klasser – elevantal i hver klasse – kontaktperson og mailadresse

Efter endt tilmelding vil vi hurtigst muligt gå i gang med at planlægge selve dagen, og de tilmeldte klasser vil modtage det endelige program ultimo uge 32.

Vi gør opmærksom på, at der kun er på, at der er begrænset plads, så det er først til mølle.

Der vil blive sørget for transport til og fra Haderslev Idrætscenter.

Vi håber mange skoler vil bakke op om dette arrangement og dermed give børnene en uforglemmelig oplevelse.

På styregruppens vegne

August
Lærere & Pædagoger
Elevernes alsidige udvikling
Idræt
Aktiviteter i 2-3 timer

Haderslev Idrætscenter

6100 Haderslev

hjort@haderslev.dk

Tilmelding foregår til mail: hjort@haderslev.dk   senest d.19.maj 2023.

Vi er administratorer af skolenivirkeligheden.dk i Haderslev Kommune. Hvis du vil høre mere om skolenivirkeligheden.dk/haderslev, har spørgsmål, gode forslag eller ønsker at blive et tilbud til kommunens skoler, må du meget gerne kontakte os på biri@haderslev.dk/mob. 2882 4717 eller eliv@haderslev.dk/mob. 25302952.