Sunbörn

I samarbejde med Levende Musik i Skolen arrangerer Kulturtjenesten koncert for udskolingsklasser på Baltoppen LIVE den 2. december 2024 kl. 12.30.

Sunbörn er solskins-grooves og vilde, jazzy blæsere. De seks musikere spiller livsglad, original instrumentalmusik, inspireret af musik fra hele verden (bl.a. jazz, afrobeat, funk, reggae) i en lyttevenlig blanding af kompleksitet, enkelhed og kropslighed. Gruppen har udgivet tre albums, turneret verden rundt og vundet 4 DMA under sit tidligere navn The KutiMangoes.

Sunbörn mener, at musik skal deles, og vil forene mennesker med en ny, global lyd, der bygger bro på tværs af grænser. Alt sammen drevet af stor positiv energi, unikt musikerskab og en dyb interesse for andre mennesker og kulturer.

Download materiale til undervisningen her: https://lms.dk/katalogvisning/?pid=12479

Billetter bookes her: https://ballerup-intern.nemtilmeld.dk/2792/

Billetterne er gratis og er forbeholdt udskolingsklasser fra Ballerup Kommunes folkeskoler. Der kan max. bestilles 30 billetter ad gangen. Der skal bookes billetter til både lærere og elever.

Husk kun at bestille det antal billetter, som I skal bruge – og sørg for at afmelde billetter, der alligevel ikke bliver benyttet inden 28. oktober 2024. Så kan andre nemlig få glæde af tilbuddet. Ved afbestilling efter 28. oktober 2024 eller ved udeblivelse på dagen, opkræves et gebyr på 500 kr. pr. udebleven klasse.

50 minutter

Baltoppen LIVE