Robotter, automatisering og effektiv produktion

Kontakt virksomheden

Inden du ringer til virksomheden, anbefaler vi, at du læser lærervejledningen. Her har vi samlet en kort tjekliste over, hvad der er godt at aftale med virksomheden, inden I besøger dem.
Kommer du ikke igennem over telefonen, kan du skrive til virksomheden her:

Undervisningsforløbet består af undervisning på skolen, et virksomhedsbesøg og undervisning tilbage på skolen igen. Det giver eleverne et hands-on indtryk af, hvordan det, de lærer i klassen, hver dag bruges i verden omkring os. Forløbet er udviklet, så det opfylder Fælles Mål i fysik/kemi samt Uddannelse og job.

Et virksomhedsbesøg varer omkring 1,5 time. Du kan finde forslag til forløbet og besøgets indhold i lærervejledningen.

Fysik og kemi
Materialer til forløbet
Til eleven
Til læreren