Unikt tilbud i dans på jeres skoler

Forløbet Unikt tilbud i dans på jeres skoler kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Undervisningen i Dans og udtryk kan bruges til særlige dage med fokus på bevægelse, idrætsdage, emneuger, valgfag, skolekomedier, workshops for elever, forberedelse til den rytmiske del af idrætseksamen, workshops for idrætslærere eller i den daglige idrætsundervisning. Om I har brug for inputs til indskoling, mellemtrin eller udskoling, så sig til, så kan vi skræddersy undervisningen til jeres behov.

Vil I have et boost til jeres undervisning i Dans og udtryk? Så kan Dansk Skoleidræt Østjylland tilbyde en danseworkshop fyldt med ekspressive danseaktiviteter, der tilgodeser elevernes danseglæde og har et fagligt fokus. Tilbuddet er gratis for medlemmer af Dansk Skoleidræt Østjylland.

Undervisningen varetages af vores dygtige danseinstruktør Elise Anesen

Formålet er at:

– Udvide elevernes rytmeforståelse
– Udvide elevernes koreografi-håndtering
– Give eleverne erfaring med dans med andre, bl.a. pardans
– Arbejde med elevernes teoretiske forståelse af dans, bl.a. BESS-konceptet
– Og selvfølgelig lærer eleverne en masse sjove og anderledes koreografier til hits, der er oppe i tiden og passer til klassetrinnet.

Idræt

På jeres skole

Tilbuddet er gratis for skoler der er medlem af Dansk Skoleidræt Østjylland For skoler, der ikke er medlem, er prisen 1500 kr.

bakjoan0@gmail.com

Joan Bak
Bestyrelsesmedlem i Dansk Skoleidræt, Østjylland

Ring på 91 32 58 31 eller skriv til mig på thomas@skolenivirkeligheden.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Syddjurs Kommunes Skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, mangler et tilbud, eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.