FILTRÉR FORLØB EFTER
Vælg et eller flere fag
Vælg en eller flere målgrupper
Vælg et eller flere tidspunkter
Vælg
Tidspunkt: December
Pris: Gratis forløb
Afstand: Kun lokale forløb
Afstand: Forløbet foregår på jeres skole
Afstand: Forløbet foregår ikke på jeres skole

SMART

Klik på "SKIFT" og indtast en adresse, så beregner vi afstande til alle forløb ud fra den. Du kan altid klikke på "SKIFT" for at ændre til at vise nyeste forløb først.

Viser lige nu forløb baseret ud fra:
Viser lige nu forløb sorteret efter:
Din nuværende lokation Nyeste forløb
Januar
Februar
Marts
Vi kommer ud på jeres skole
Kunst, bevægelse, sanser og følelser – æstetiske læreprocesser i børnehøjde. Luk op for en verden, der inspirerer til kreativ dans og samskabelse. Med et Legende Let Ballet-forløb giver I jeres børn mulighed for at træde ind i dansekunstens verden med de motoriske grundsanser som afsæt til mestring og nye kompetencer. Giv jeres børn en “hands-on”-oplevelse i en kunstverden, de måske ellers aldrig vil komme i kontakt med.
Fagpersoner
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Vi kommer ud på jeres skole
Silent groove er verdens nemmeste dans og en perfekt måde at være sammen på som klasse eller skole. Det er sjov og kreativ måde at bevæge sig på. Groove bygger på tanken om, at vi alle er forskellige og derfor arbejder vi på at finde vores eget unikke udtryk.
Vi kommer ud på jeres skole
Når Søren fra Det Flyvende Kuffertcirkus ankommer til skolen er bilen pakket til bristepunktet med cirkusgrej. I løbet af de første timer bliver grejet pakket ud og introduceret.Vi skal arbejde med akrobatik, jonglering, stylter, balance, ethjulede cykler og meget andet. Det hele skal jo gerne ende med en spændende forestilling, så de modigste skal også prøve at ligge på spidse søm, gå på knust glas og måske sidde i en sværdkasse.
Forløbet foregår i Roskilde kommune
Oplev Roskilde Fjord i en af museets traditionelle nordiske både. Lad eleverne få fjorden ind under huden gennem sejladsen, imens de får en fornemmelse for vikingetidens vigtigste transportmiddel, der bragte dem vidt omkring til fremmede kulturer.
Fagpersoner
Vi kommer ud på jeres skole
De fleste af os ved mere om vores iPhones sidste nye opdatering, end vi ved om vores eget software. Kom med bag om Kropssprogets ABC. Hvordan hjernen fungerer, hvorfor vi gør som vi gør og hvad kropssproget betyder.
Vi kommer ud på jeres skole
Basketball i skolen er inkluderendene boldspil målrettet børn i indskolingen med udgangspunkt i Fælles Mål i idrætsundervisningen med temaet Boldbasis. Kompetente instruktører, Åben Skole, en bold til hvert barn (som skolen efterfølgende beholder) og kompetenceløft af lærere og pædagoger er nøgleordene i vores 6-ugers basketball forløb i idrætsundervisningen.
Forløbet foregår i Stevns kommune
Prøv at spille golf - det er sjovt! Vallø Golfklub tilbyder skoleklasser, samt lærere og pædagoger, at de kan prøve at spille golf på meget lempelige vilkår. Læs mere om Vallø Golfklub på www.valloe-golf.dk
Forløbet foregår i Vordingborg kommune
Dette er forløbet for den aktive klasse, som gerne vil kombinere et spændende og lærerigt besøg på Møns Klint med masser af frisk luft og lidt til både hjerne og ben!
Forløbet foregår i Vordingborg kommune
Godt nok er Møns Klint høj, men nu har jeres klasse muligheden for at komme ENDNU højere op, når vi denne sæson også tilbyder træklatring.
Forløbet foregår i Faxe kommune
Skift klasseværelset ud med en tur til Danmarks største klatrepark, og giv eleverne en social oplevelse, som samtidig udfordrer deres fysik. På trætopbanerne fokuseres på koordination, tålmodighed, koncentration og balance igennem læring i naturen. Banerne har forskellige sværhedsgrader, som garanterer alle en sjov, tryg og spændende dag.
Vi kommer ud på jeres skole
Henrikleth.com har udviklet en række produkter og forløb til skolernes lærere, pædagoger, elever og forældre, som kan hjælpe med at øge elevernes trivsel, læring og motivation. Alt, hvad vi tilbyder, har et pædagogisk sigte, og vores kurser hjælper jer med at arbejde målrettet med elevernes læring, trivsel og alsidige, personlige udvikling.
Vi kommer ud på jeres skole
Sjov dans for alle. Kræver ingen forudsætninger. Giver god motion.
Januar
Februar
Marts
Vi kommer ud på jeres skole
Modern Western Square Dance er motion for krop og sjæl, Der undervises på engelsk, og det giver en god kondition da der både skal tænkes og motioneres samtidig.
Børnehaver & Dagtilbud
Forløbet udbydes af AFUK
Vi kommer ud på jeres skole
Cirkus kan berige undervisningen og skabe bevægelse i skoledagen. Nycirkus omfatter både fysisk, kreativ og social læring, der kan skabe motivation, sammenhold og udvikle faglighed i undervisningen.
Vi kommer ud på jeres skole
Skal dine elever være Danmarks bedste skolehold i skoleskydning? Deltag i DM i 15 meter riffelskydning for 5. klassetrin, en holdkonkurrence for både drenge og piger. Det er en sjov og anderledes idræt, der samler klassen i et fællesskab.
Vi kommer ud på jeres skole
DBU, Syddansk Universitet og Nordea-fonden inviterer alle landets 4.-6. klasser til at deltage i ”11 for Health”
Thomas Rasmussen
Kontakt Skolen i Virkeligheden
Thomas Rasmussen

Ring på 91 32 58 31 eller skriv til mig på thomas@skolenivirkeligheden.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Skolenivirkeligheden.dk. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, mangler et tilbud, eller hvis du har brug for hjælp til, hvordan du retter i et allerede eksisterende tilbud.