Booktalks til skolerne

Boost elevernes læselyst med bibliotekets mest efterspurgte tilbud!

Vi sender 2 børnebibliotekarer ud på din skole, med en kuffert fyldt med spændende bøger.

Børnebibliotekarerne BOOKTALKER om udvalgte bøger i 30- 45 minutter.

I kan vælge om det skal foregå på biblioteket eller hos jer.

Det du skal gøre er, at udfylde spørgeskemaet ved at trykke på “kontakt forløb her” -knappen

Vi bestræber os på en svartid på 14 dage. (OBS GRUNDET SOMMERFERIE, SKAL I FORVENTE EN LÆNGERE VENTETID)

I beholder efterfølgende kufferten i klassen i 6 uger.

Vi bringer og henter kufferten igen. I skal blot huske, at kufferten skal være på kontoret på den aftalte dato.

Ca. 45 minutter

På jeres skole eller på biblioteket.

o365group_booktalkkids@holb365.onmicrosoft.com

Roland Holmegaard Olsen

Børnebibliotekar og koordinator af vores tilbud om booktalks.

Holbæk Bibliotekerne

Jeg er Kulturkoordinator i Læring og Trivsel / Holbæk kommune. Hvis du vil høre mere om skolenivirkeligheden.dk, har spørgsmål, gode forslag eller ønsker at blive et tilbud til kommunens dagtilbud og skoler, må du meget gerne kontakte mig på skolenivirkeligheden@holb.dk eller på telefon: 72 36 94 25