Interaktionsdesign
Undervisningsforløbet består af undervisning på gymnasiet, et virksomhedsbesøg hos Atea i Ballerup og undervisning på gymnasiet igen. Det giver eleverne et indtryk af, hvordan digitale kompetencer anvendes ude i erhvervslivet. Forløbet er udviklet, så det opfylder en række faglige mål i informatik. Samtidig opnår eleverne karrierelæring.
Et virksomhedsbesøg varer omkring 1,5 time. Du kan finde forslag til forløbet og besøgets indhold i lærervejledningen.
Undervisningsmaterialerne er frit tilgængelige i højre spalte.
Tidspunkt
Målgruppe
Fag
Læringsmål
Læringsmål fremgår af lærerguiden.
Til eleven
Til virksomheden
Hvor?
Atea, Ballerup
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
E-mailadresse
Kontaktperson
Ring til Atea for at aftale et besøg:
Allan Bo Christiansen
Director eCommerce
30 78 14 49
allan.christiansen@atea.dk