Ganløse Skole 3. klasses SFO mester i skydning

Forløbet Ganløse Skole 3. klasses SFO mester i skydning kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

OBS! Pga. fantastisk stor søgning på forløb, er puljemidlerne for 2024 allerede reserverede. Derfor skal forløbet (sandsynligvis) ligge i 2025, når du booker forløb.  Dog er vores erfaring, at der kan komme aflysninger, hvilket betyder, at der kan komme åbninger i 2024. I så fald bliver du kontaktet, hvis du er interesseret.

Trænere og pædagoger fra SFO aftaler datoer for, hvornår det passer at afholde stævnet. Herefter kommer børn og pædagoger ned i Ganløse Skytteforening opdelt i hold. Der gennemføres et lille sikkerhedskursus, så vi sikrer, at der er styr på sikkerheden. Herefter skyder alle elever én skydning. De fem bedste går videre til finalen, der afholdes en anden dag. Vinderens navn bliver indgraveret på vandrepokalen, der står til skue i SFO’en. 🙂

Idræt
Forløbet er gratis for skoler i Egedal, men betales af Åben skole-puljemidler. Derfor koster det 500,- for skolerne ved sent afbud eller udeblivelse.
SFO-børn der går i tredie klasse på Ganløse Skole
10 timer i alt fordelt over to-tre dage

Ganløse Skytteforening

Vestergade 5A
3660 Stenløse

kulturogfritid@egekom.dk

Stefan Misfeldt og Carsten Heegaard står for træningen. 🙂 Har du spørgsmål til forløbet, kan du kontakte Stefan på stefanmisfeldt@gmail.com eller 4063 7364.

KONTAKT

Ring til Salli Raiani Larsen på 7259 9396 eller skriv til mig på Skolekonsulenterne@egekom.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Egedal Kommunes Skolenivirkeligheden.dk side.