Loading…

Vi har 153 Kreativitet forløb

  • Teater ZeBu - 24 Hemmeligheder. Sanselig og kreativ julekalender for alle aldre!

    Små hemmeligheder bliver til store overraskelser i en sanselig og kreativ vandring for alle aldre gennem Københavns største julekalender! Tag dine dejlige elever med ud og oplev, hvad der gemmer sig i de 24 fantasifulde rum.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • Børnehaver & Dagtilbud
    • Lærere & Pædagoger
    • Fagpersoner
    • 0. klasse
    • 1. klasse
    • 2. klasse
    • 3. klasse
    • 4. klasse
    • 5. klasse
    • 6. klasse
    Mere info og kontakt
  • IMG_8290.JPG

    Aktiv sjov og lærerig leg med kortspillet JAGT JUVELEN

    Jagt Juvelen er en sjov fysisk aktiv organiseret fangeleg, hvor samarbejde og taktik er altafgørende. Der deles 2 ligeværdige hold, lægges taktik, og derefter går jagten ind på at fange modstanderholdets Juvel.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • Lærere & Pædagoger
    • Ungdomsuddannelser
    • 0. klasse
    • 1. klasse
    • 2. klasse
    • 3. klasse
    • 4. klasse
    • 5. klasse
    • 6. klasse
    Mere info og kontakt
  • Skærmbillede 2019-09-02 kl. 14.46.33.png

    Hov hov, musik for sjov

    Et meget intensivt kursus, hvor I får en masse sange med hjem. Sangene er umiddelbare, hurtigt lært, og kan bruges allerede dagen efter. Sangene er fra AnneOs 3 CDere i Hov hov, musik for sjov-serien. Sangene har stort fokus på bevægelse.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • Lærere & Pædagoger
    Mere info og kontakt
  • NISSEN PAA LOFTET kommer forbi med instrumenter og Upcycling legetøj

    NISSEN PAA LOFTET kravler ned, kommer forbi og fortæller. Han medbringer fløjte, tromme og sit traditionelle (gammeldags) håndlavede legetøj, ”Upcycling Verdenslegetøj” af genbrusmaterialer. Han byder op til sang, dans fagter og dialog og fortæller om hvorfor vi holder Jul, om den traditionelle nisse – Gårdboen og hans familie blandt underjordiske, elverfolk, trolde og dværge.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • Børnehaver & Dagtilbud
    • Lærere & Pædagoger
    • 0. klasse
    • 1. klasse
    • 2. klasse
    • 3. klasse
    Mere info og kontakt
  • kucheza.kolage.aabenskole.jpg

    KUCHEZA – Musikkens grundsten

    Vi laver akustisk DIY-musik (Do It Yourself) på grundlag af den afrikanske musiktradition - KUCHEZA. Undervisningen afholdes i musiklokale med anvendelse af trommer/perkussion til alle elever i samarbejde med (evt. uden klassens lærer). Vi opbygger et musikalsk praksisfællesskab med differentierede roller for deltagelse indenfor rytme, sang, digt & dans.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • 0. klasse
    • 1. klasse
    • 2. klasse
    • 3. klasse
    • 4. klasse
    • 5. klasse
    • 6. klasse
    Mere info og kontakt
  • DenMagiskeKuffert.foto.jpg

    Den Magiske Kuffert – Upcycling Verdenslegetøj

    Vil I gerne lave genbrugslegetøj som kan noget - Dvs. køretøjer som kan køre, dukker som kan bevæge sig, instrumenter som gir lyd og andet funktionelt legetøj med lang holdbarhed, så er fortælleforestillingen Den Magiske Kuffert, Intro-foredrag om ”opcirkulering”, samt medfølgende værkstedsmanualer en måde selv at komme i gang.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • Lærere & Pædagoger
    • 0. klasse
    • 1. klasse
    • 2. klasse
    • 3. klasse
    • 4. klasse
    • 5. klasse
    • 6. klasse
    Mere info og kontakt
  • socialsecuritycameras_fidia_falaschetti-550x510.jpg

    ENIGMA - VI VED… HVAD DU LAVEDE SIDSTE SOMMER - ONLINE SIKKERHED OG KAMPEN OM DATA

    Vores data er guld værd. Overalt hvor vi færdes på nettet afgiver vi data til store tech-firmaer. Eleverne laver små videoer om, hvordan vi kan tage kontrol over vores data og digitale liv.

     

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • 7. klasse
    • 8. klasse
    • 9. klasse
    Mere info og kontakt
  • tv-avisen.jpg

    ENIGMA - EN DAG I STUDIET - MEDIEPRODUKTION OG DIGITAL DANNELSE

    I september 2019 åbner ENIGMA sit makerspace – et kreativt teknologiværksted med professionelt medieproduktionsudstyr og fantastiske genstande fra mediehistorien.

    Her skaber eleverne deres egne medieproduktioner (fx nyhedsindslag, podcast eller lign.) om unges digitale liv – lige fra spørgsmål om digital mobning, billeddeling,
    overvågning og medieforbrug.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • 7. klasse
    • 8. klasse
    • 9. klasse
    Mere info og kontakt
  • Ericofon - Elsssker min telefon.jpg

    ENIGMA - ELSSSKER MIN NYE TELEFON - YOUTUBERE OG ONLINE MARKEDSFØRING

    Hvordan ville en youtuber have markedsført den første telefon med drejeskive, Ericofonen eller den første slæbbare mobiltelefon på 5,5kg …? Eleverne laver deres egne YouTube-videoer og skal tænke som virksomheder, når de vurderer hvilke youtubere, der egner sig bedst til at sælge lige netop deres historiske telefon.

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • 7. klasse
    • 8. klasse
    • 9. klasse
    Mere info og kontakt
  • medusa_ss-350x219.png

    ENIGMA - MEDUSA - ET SPIL OM SANDE OG FALSKE NYHEDER

    Regeringen har lukket for befolkningens adgang til internettet og der går rygter om uroligheder i gaderne. MEDUSA er et læringspil om journalistik, mediedækning og kildekritik. Eleverne spiller journalister og skal hele tiden vurdere troværdigheden af de oplysninger og kilder de møder.

     

    BETALINGSFORLØB

    Målgruppe
    • 7. klasse
    • 8. klasse
    • 9. klasse
    Mere info og kontakt