Træer i natur og kultur

TRÆER I NATUR OG KULTUR
Workshop / lærerkursus / fælles forberedelse

I samarbejde med de dygtige naturvejlederne fra Skoletjenesten i Pederstrup planlægger vi en faglig påklædning til projektet Tro, håb og træer. Camilla og/eller Lisa vil gøre den naturfaglige del af projektet levende med praktiske øvelser og didaktikken i fokus. Pernille samt evt. en religionsfaglig special guest vil stå for den religionsfaglige vinkling af træer og natur i religionerne – samt give overblik og svare på spørgsmål i forbindelse med projektet. I har fået materialerne til projektet ud på skolerne senest d. 4. og 5.9.. Du må gerne tage din kollega med under armen!

MÅLGRUPPE: Alle interesserede lærere, særligt tilmeldte til Tro, håb og Træer
TID OG STED: 5. september kl. 14.30-16 2023 i Værløse kirke (bus 500 S går fra både Farum og Ballerup til Værløse)
TILMELDING: Skriv til Pernille på kontakt@midtiverden.dk, helst før 15.8.

Lærere & Pædagoger
Kristendomskundskab
Natur og teknologi
1,5 timer