Mød Forsvaret på Haderslev Kaserne.

Forløbet Mød Forsvaret på Haderslev Kaserne. kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Kom på spændende besøg på Kasernen og benyt jer af følgende muligheder;

Få rundvisning og Haderslev Kasernes historie.

Lær noget om hvad forsvaret er.

Få indblik i hvilke muligheder der er for uddannelse og erhverv indenfor forsvaret.

Hør om Haderslevs historie som forsvarskommune med de 3 specialenheder; Slesvisk Fodregiment, Fighterwing Skrydstrup og Beredskabsstyrelsen

Forud for besøget aftales indhold og tema med kontaktpersonen, så besøget bliver den bedst mulige oplevelse for jeres elever.

Idræt
Samfundsfag
En skoleklasse
2-3 lektioner

På Haderslev Kaserne

Haderslev Kaserne Louisevej 2a
6100 Haderslev

haderslevkaserne@mil.dk

Kontakt-Informationsbefalingsmand Seniorsergent Morten Bræum

Ring på 29 34 68 15 eller skriv til mig på Jettb@slagelse.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Slagelse Kommunes skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud til hjemmesiden eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.