UDESKOLE – FORHINDRINGSLØB I SKOVEN

Kontakt forløb her

Forløbet UDESKOLE – FORHINDRINGSLØB I SKOVEN kan kontaktes via

Kontaktperson
Charlotte Åsell Pedersen

Lærer/ Udeskole-vejleder

Kontakt mig hvis du har spørgsmål til forløbets udførelse chped@fredensborg.dk

Formålet med forløbet er at træne det sociale og legende element, gennem samarbejde om at komme igennem forhindringerne og at træne de faglige begreber, samt træning af motorik, teknik, bevægelse og koordination.

Forløbet kan bruges som en del af idrætsundervisningen op til skolernes motionsdag.

Tidspunkt
Hele Året
Målgruppe
2. klasse
Fag
Idræt
Max. antal børn
Ca. 25
Varighed
Ca. 4 lektioner.
Gratis
Hvor?

Forløbet foregår på egen hånd

.
0

Kontaktperson
Charlotte Åsell Pedersen

Lærer/ Udeskole-vejleder

Kontakt mig hvis du har spørgsmål til forløbets udførelse chped@fredensborg.dk

Se alle forløb fra

Udeskoleforløb

(Forløb fra en anden kommune)

Rediger forløb

Husk at udfylde en korrekt e-mail adresse
Vi kan ikke behandle din forespørgsel i øjeblikket. Prøv venligst igen.

Såfremt den indtastede e-mail findes i vores system, vil du modtage yderligere information.
Response code:

Jeg er administrator af skolenivirkeligheden.dk i Lyngby-Taarbæk Kommune. Hvis du vil høre mere om skolenivirkeligheden.dk/lyngby-taarbaek, har brug for hjælp til at oprette et tilbud til hjemmesiden eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud, er det mig du skal kontakte på neso@ltk.dk eller tlf. 30 54 31 85.

Som ildsjæl hos Skolen i Virkeligheden tilbyder du dit eget forløb til folkeskolebørn, hvor du deler og formidler noget du brænder for. På den måde hjælper du børnene med at få nye oplevelser på skemaet.

Skolenivirkeligheden.dk arbejder på at få et så bredt netværk som muligt, med en masse spændende forløb. Vi er en fælleskommunal portal, der ud over at have egne lokale forløb, deler regionale og landsdækkende forløb. Er I som kommune interesserede i, at få jeres lokale forløb på skolenivirkeligheden.dk, så tag kontakt til os for at høre mere.