Skolebesøg på Sydhavns Genbrugscenter

Et forløb hos ARC vil være med til at styrke elevernes naturfaglige dannelse og understøtte flere af folkeskolens læringsmål.

Vi har delt forløbene ind i klassetrin således, at samme klasse kan besøge Sydhavn Genbrugscenter tre gange i løbet af 0.-6. klasse og gradvist lære mere om affald, sortering og ressourcer. Forløbene kan dog også sagtens stå alene, f.eks. som en del af en emneuge om affald.

Lærere & Pædagoger
Natur og teknologi
Samfundsfag
2 timer

Sydhavnens Genbrugscenter

Bådehavnsgade 50
2450 København SV

visit@a-r-c.dk

Alle ARCs læringsforløb bliver faciliteret af en eler flere af ARCs formidlere

ARC

(Forløb fra en anden kommune)

Jeg er administrator af skolenivirkeligheden.dk i Lyngby-Taarbæk Kommune. Hvis du vil høre mere om skolenivirkeligheden.dk/lyngby-taarbaek, har brug for hjælp til at oprette et tilbud til hjemmesiden eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud, er det mig du skal kontakte på neso@ltk.dk eller tlf. 30 54 31 85.