Teatret ZeBu – SALLY’S VALLEY

’Sally's Valley’ er pigen Sally's egen beretning om sit liv: som den enestående, charmerende og ofte misforståede begavelse hun er. Den 15-årige sanger og privatdetektiv gør med denne historie status over en af de vigtigste epoker i sin imponerende karriere: Opklaringen af mysteriet omkring John Lennon's guitar “The Black" – og selve meningen med livet!

Sally fører os hæmningsløst ind i en verden af fantasi, poesi og fordærv. Ved hjælp af sin "Kære Dagbog" trækker hun os kynisk rundt i sit liv som stjerne blandt stjernerne. Fra Odense til New York; fra Filosofgangen til Fifth Street, i selskab med bl.a. Rihanna og den Kinesiske Mafia.

‘Salley’s Valley’ er fyldt med musik, dans, cirkus, action og video; med drømme, humor, klicheer og løgne. Det er den sande historie om, at selvom lykken er flygtig, findes den måske for enden af regnbuen – hvis man, som gidsel i den sprøde pubertet, tør se sit fantastiske liv i øjnene og løbe linen helt ud!

40 kr. pr. person

På Teater ZeBU

Øresundsvej 4
2300 København S