Månedens forløb
MARITIM KARRIEREDAG
Et gratis forløb i hele Danmark
Antal forløb
i 98 kommuner
Mest besøgte forløb
Helsingør Bymuseum – Mødet mellem kulturer. Helsingørtapetet
Et forløb i Helsingør

Skolen i Virkeligheden

Skolenivirkeligheden.dk er en landsdækkende portal med tusindvis af forløb til lærere og pædagoger, der gør det nemt at finde et forløb, en oplevelse eller en inspirationskilde, der passer ind i de fleste udeskoleforløb. Vi vil have virkeligheden ind i skolen og skolen ud i virkeligheden og lære mere.

ET UDPLUK AF

Lærerige FORLØB