Fredensborg Naturskole – Mountainbike

Forløbet Fredensborg Naturskole – Mountainbike kan kontaktes ved at udfylde nedenstående formular

Forløbet tager afsæt i friluftsliv og er tænkt som et idrætsforløb til elever efter 6 klasse. Vi arbejder med teknik, kondition og samarbejde.

Forløbet tager afsæt i klassens formåen og bliver derved tilrettelagt efter niveau. Vi mødes enten i Lave Skov, Nivå eller Danstrup Hegn, Fredensborg.

Fredensborg Naturskole leverer alt materiel. Der vil sige cykler og hjelme. Cykler og hjelme kan størrelsesjusteres, så alle kan være med.

Der er 10 cykler med tilbehør, hvorfor forløbet må deles op i 3 hold á ca. 50 minutter.

Idræt
4-5 timer
Materialer til forløbet

Efter aftale

frjg@fredensborg.dk

Frederik Gehrke
Naturvejleder

Fredensborg Naturskole

Kontakt i Fredensborg kommune

Ring på 91 32 58 31 eller skriv til mig på thras@fredensborg.dk, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til Fredensborg Kommunes Skolenivirkeligheden.dk side. Det er også mig du skal kontakte, hvis du har brug for hjælp til at oprette et tilbud, mangler et tilbud, eller hvis du har rettelser til et allerede eksisterende tilbud.